Wie heeft ervaring met alternatieve middelen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Wie heeft ervaring met alternatieve middelen?

Bericht  Ini op do jun 05, 2008 6:26 pm

Welke alternatieve middelen en therapieŽn zijn er bekend?

Mireille stelde onder "Vragen en antwoorden" de vraag of er mensen zijn die ervaring hebben met Active-Air. Dat schijnt een apparaat te zijn waarmee je speciale, zuivere lucht krijgt toegediend, wat heilzaam zou kunnen zijn voor allerlei kwalen. Helemaal duidelijk is het me nog niet wat die lucht dan zo speciaal maakt, maar er is op het internet wel wat over te vinden. Deze behandeling zou vergoed worden door de verzekeraars.

Ook zie ik hier middelen als Kamillosan genoemd worden. Dat zou goed werken bij ontstekingen. Mede daardoor heb ik besloten om een speciaal onderwerp voor uitwisseling van ervaring met alternatieve middelen te openen. Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties en ervaringen.

Groet,
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 73
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Go down

Re: Wie heeft ervaring met alternatieve middelen?

Bericht  Yvonne moderator op do jul 17, 2008 8:41 pm

Ik gebruik dagelijks Echina force, multi vit tab, bij verergering klachten extra Vit C en ik drink probiotica en weerstand thee.....en nu het goed gaat durf ik hier dus niet meer mee te stoppen, haha..
Ik heb een tijd terug me ingelezen in etherische olieen en hun geneeskrachtige werkingen. Het schijnt dat oa Dennen olie, Eucalyptus, Thym , Kamille ontstekingsremmende c.q bacteriedodende werkingen hebben. Thijm lost ook slijm op.
Ik heb de laatste periode dat ik tegen ontsteking aan zat ( voor mijn gevoel) deze olieen en Kamillosan druppels gebruikt dmv verdampen en ik heb toen uiteindelijk geen kuur nodig gehad. De vraag is alleen natuurlijk of dat de olieen hierbij aan hebben bijgedragen of alle andere veranderingen in mijn leven. Maar dat blijft altijd moeilijk met alternatieve therapie. In iedergeval is het het proberen waard.
Het schijnt zelfs zo te zijn dat een bepaalde olie (ik geloof den) een ruimte kan zuiveren van bacterien na 30 min.
Misschien zijn er meer mensen die zich op alternatieve dingen gericht hebben, deel het met ons !

Groeten Yvonne
Yvonne moderator
Admin

Vrouw Aantal berichten : 283
Leeftijd : 42
Registration date : 16-05-08

Terug naar boven Go down

alternatieve genees wijze

Bericht  Aly op do jul 17, 2008 9:23 pm

Hallo Yvonne ,
Ook ik gebruik alternatieve middelen . Op het moment alleen echinacea forte.
als het slechter gaat zoals nu neem ik elk uur 20 druppels en dan kan ik soms een infectie soms voor komen voorkomen .Kamille soms ook daar stoom ik soms mee , maar dat helpt meer voor de slijmvliezen van mijn neus ,waar ik ook veel last van heb.Verder de zelfde voedings supl.menten als jou. ik zal ook wel moeten als je dochter en je schoondochter in de alternatieve geneeskunde zitten.misschien heb je hier iets aan .

groetjes Aly

Aly

Vrouw Aantal berichten : 580
Leeftijd : 82
Registration date : 22-04-08

Terug naar boven Go down

Bericht  Mireille mod. op ma okt 13, 2008 5:51 pm

Hallo allen

Hier een kleine mededeling: Op 8 en 9 november in de Americahal in Apeldoorn is er een internationaal therapeutenbeurs. Er is ook een stand van "Active-Air" aanwezig (stand 235) Dit ter informatie.

Groetjes

Mireille

Mireille mod.

Vrouw Aantal berichten : 121
Leeftijd : 70
Registration date : 03-06-08

http://aime.de.graeve@pandora.be

Terug naar boven Go down

re.wie heeft er ervaring met alternatieve middelen

Bericht  Aly op zo okt 24, 2010 7:33 pm

Hallo Allemaal.
Is er iemand onder ons die het gebruik van paardemelk kennen ?
Zelf krijg ik een mailtje van iemand die me paardemelk aan rade .
omdat ik elk griepje en verkoudheid altijd op pik ,wat meteen weer op je longen slaat.
Het schijn overal goed voor te zijn en ook weerstand verhogend .
Mijn plan is het om het eens drie maanden uit te proberen .
Dat word aan geraden voordat je weet dat het helpt.
H Question eeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Groetjes Aly.

Aly

Terug naar boven Go down

Bericht  Gast op ma okt 25, 2010 8:48 am

Hoi Aly, ook ten einde raad en op zoek naar iets wat je kan helpen. Goed hoor, niet opgeven, blijven vechten voor een betere situatie. Ik ken het gebruik van paardemelk niet uit eigen ervaring of van nabij, maar heb al wel een tijd terug gehoord hoe goed dit kan helpen. Mijn oudste zoon kampte toen hij jong was met onnoemelijk veel voedselallergieen en op het einde van die tijd kwam dit in opkomst. Wij hebben het niet meer hoeven proberen, omdat het met hem beter ging, maar dat hadden we anders zeker gedaan. En het wordt al best lang gebruikt, ik schat dat het nu zo'n twaalf jaar in Nederland in opkomst is? Heel veel succes ermee, ik ben heel benieuwd en hoop dat het je idd. gaat helpen!

Gr. Nen

Gast
Gast

Terug naar boven Go down

Bericht  Josephina forumbeheer op ma okt 25, 2010 9:47 am

Hoi Aly

Ik heb wel iets gevonden hierover in mijn lessen van lekker gezond.Ik stuur je wat info.Verder ben ik er niet toe gekomen het zelf uit te proberen. Rolling Eyes

Melk van paarden heeft een enorme reputatie als aansterkend middel.De legers van de Dzjengs Kahn,de wrede keizer van het oude Mongolie,voedden zich met paarden melk,dat zij lieten fermenteren om er koumiss van te maken.Hier is later bij ons bekende kefir(maar dan gemaakt van koemelk)uit ontstaan.Paarden melk heeft een zeer hoog gehalte aan essentiele vetzuren,de vetzuren die ons lichaam niet zelf kan maken en die we dus via de voeding moeten binnen krijgen. study

Nou Aly om aan te sterkend is het dus een erg goed middel.Ik hoop dat je hier wat aan hebt sterkte.

Groetjes Josephina. sunny
Josephina forumbeheer

Vrouw Aantal berichten : 1171
Leeftijd : 56
Registration date : 08-06-10

Terug naar boven Go down

Re,Alternatieve middelen

Bericht  Aly op ma okt 25, 2010 11:06 am

Hallo Ini , Josephina.
Bedankt voor jullie reactie . Onder tussen heb ik wat rond geneusd op internet .
en vond de site (skepsis) . Waar ik iets vond over paardenmelk .
Daarin staat onderanderen dat het gebruik van paardenmelk door onderzoeken niet heeft uitgewezen
dat het zou helpen en dat het onterecht als medicijn word beschouwt .
Dat het zelfs niet ongevaarlijk is voor mensen met een zwakke gezondheid omdat de hygiene minder groot zou zijn dan bij koeienmelk . En dat het allerminst een medicijn is .Dat er mensen in de oudheid waren die
ouder werden en minder klachten hadden kwam doordat ze in de bergen woonden in een erg gezonde lucht
en niet door paardenmelk .Ze dronken paardenmelk omdat ze anders niets te drinken hadden .
Ja wie spreekt nu de waarheid ? Er is in ieder geval nog niet genoeg onderzoek naar gedaan .
Je wilt er in ieder geval niet nog een bact. bij opdoen die misschien in paardenmelk kan zitten .
Dus voorlopig probeer ik het nog maar niet het moet eerst betrouwbaarder zijn .
Groetjes Aly.

Aly

Terug naar boven Go down

Bericht  Ini op ma okt 25, 2010 2:45 pm

Hallo Aly,

Ik weet niks over paardenmelk hoor! Het was Nen die reageerde Smile .

Maar niet aan beginnen als het zo onzeker is, lijkt mij. Tja, woonden wij ook maar in de bergen.

Groetjes,
Ini
Ini
Admin

Terug naar boven Go down

Re,Alternatieve middelen

Bericht  Aly op ma okt 25, 2010 5:03 pm

Hallo Ini,
Sorry Ini en sorry Nen dat ik jullie even verwisseld had .meestal is Ini de eerste die rageerd
vandaar waarschijnlijk.
Groet Aly.

Aly

Terug naar boven Go down

Bericht  Ini op ma okt 25, 2010 6:29 pm

Hoi Aly,

Very Happy Tja.. dŠs waar Wink Ik ben net Zoef de haas als er nieuwe berichten zijn.

Groetjes,
Ini

Ini
Admin

Terug naar boven Go down

wie heeft ervaring met alternatieve middelen

Bericht  Aly op wo jul 06, 2011 6:25 pm

Hallo allemaal,
Ja ik ben weer terug van weg geweest . En ben zondag bij mijn dochter die in Limburg
woont langs gegaan .Zij is natuurgeneeskundige en heeft orthomoleculaire geneeskunde
gestudeerd . Ze heeft me toen behandeld met het Bioresonantie apperaat .Dat is een apparaat
wat ziekten opspoord en behandeld .Zij vond inderdaad nog de pseudomonas aeruginosa en nog
een andere bact. met het apparaat .En heeft mij toen behandeld .Ook gaf het aan dat daarvoor
grote dossis vitamine c en d en vis caps hier voor helpen maar dat mijn lichaam die vit caps niet
opnemen en daarvoor krijg ik eerst een suplument dat dat weer hersteld en dan meet ze me weer
Als dat hersteld is moet ik wel aan de exstra vitaminen wat ik eigenlijk ook altijd al deed , maar ja als
die nietopgenomen worden helpen ze niet . Ook zal ze me van tijd tot tijd behandelen met het apparaat
om die bact. weg te seppen .
Maar wat ik vragen wilde is heeft iemand van jullie zich ooit laten behandelen met het bioresonatie apparaat.
op internet kun je er wel iets over vinden .
groetjes Aly. sunny
Wat ze ook zei elke dag gewoon een schepje honing versterkt je weerstand.

Aly

Terug naar boven Go down

Bericht  Gast op wo jul 06, 2011 8:24 pm

Hoi Aly, wat heerlijk zo'n knappe dochter! Fijn hoor voor je! Ik heb geen ervaring met deze apparatuur, maar is het hetzelfde als de BICOM? Daar heeft mijn schoonmoeder heel goede reslutaten mee geboekt. Leuk weer wat van je te horen, en ik hoop dat alles je goed en vooral beter de winter door gaat helpen! Gr. Nen

Gast
Gast

Terug naar boven Go down

Bericht  Aly op wo jul 06, 2011 8:53 pm

Hallo Nen
Dank voor je reactie maar bicom is weer heel iets anders , Mijn Dochter heeft na haar 7jarige opleiding
als natuurgeneeskundige nog in Belgie twee jaar Orthomoducelaire geneeskunde gedaan en
daarna in Boedapest een jaar bioresonantie wat er uitziet als een soort laptop maar niet met trillingen werkt zoals bicom.
Slaap lekker Aly. Sleep

Aly

Terug naar boven Go down

Bericht  Ini op do jul 07, 2011 9:19 am

Welkom terug Aly,

Inmiddels heb ik om allerlei redenen bijzondere belangstelling gekregen vooe anderssoortige geneeskunde. Ik verbaas me steeds meer over de reguliere. Maar ik kan op het moment geen hele verhandeling daarover houden, wegens een vermeende oogontsteking, waar ik een ongelofelijk enge ab voor heb gekregen, maar waarover ik denk dat het wat anders is. Maar omdat ik last heb, ga ik nu sluiten Wink .

Ik weet niet wat een bioresonansieapparaat precies is, maar ik ken het woord. Ik zeg dit keer niet even: dat zoek ik dan wel op. Want ook dat trekken mijn ogen niet zonder vreselijk te gaan trekken. Laughing

Groetjes,
Ini
Ini
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Aly op do jul 07, 2011 10:40 am

Hallo Ini.
Wat vervelend voor je ik hoop maar voor je dat het gauw beter word .
en dat je over biore.apperaat later maar eens opzoekt .
want wie weet is het ook iets voor jou .
beterschap Groetjes Aly. flower

Aly

Terug naar boven Go down

Bericht  Josephina forumbeheer op do jul 07, 2011 12:05 pm

Hoi......

@ Aly Ik heb er idd weleens van gehoord mijn zus had de ziekte van lyme en zo hebben ze haar meerdere keren behandeld ze heeft nu geen lyme meer maar ze heeft nog wel de naweeen.Ze moest idd ook vitamines nemen en ja haar lichaam nam ook sommige vitamines niet goed op zoals bv vitamine b12 ze moest toen injekties hebben.Het gaat nu gelukkig steeds beter met haar.

Fijn dat jou dochter je nu behandelt ik hoop dat je baat hebt bij deze behandeling ik ben heel benieuwd wat de pseudonomas bacterie doet. Question Question Question

@ Ini Ooooo jee het zit je ook echt niet mee he nu weer een oogontsteking goh vervelend voor je.Ik hoop dat het ab zalfje gaat helpen sterkte. flower flower flower

Groetjes Josephina
Josephina forumbeheer

Terug naar boven Go down

Bericht  Gast op do jul 07, 2011 1:01 pm

Ini, heel erg beterschap gewenst! En sterkte met het enge AB goedje, hoop dat het je wel afdoende helpt en ben benieuwd naar je reactie tzt. als het weer lukt over je opninie over de reguliere gezondheidszorg! Gr. Nen

Gast
Gast

Terug naar boven Go down

Bericht  Lilian moderator op do jul 07, 2011 2:01 pm

Hoi Aly,

Wat goed om weer van je te horen. Ik heb op de allergiebeurs ook eens zo'n apparaat gezien, maar heb er zelf geen ervaring mee. Het schijnt ook goed bij allergieen te werken en heb er dus wel eens aan gedacht om te gaan doen. Ik ben benieuwd wat het jouw gaat brengen en wie weet.......

Goh Ini, wat vervelend dat je nu een oogontsteking hebt... hoe kom je eraan? Is het een bacterie omdat je er AB voor hebt gekregen?
Hopelijk ben je er weer gauw van verlost, want je ogen daar kun je niet veel aan hebben, je hebt ze tenslotte de hele dag nodig Crying or Very sad

Groetjes Lilian
Lilian moderator

Vrouw Aantal berichten : 901
Leeftijd : 53
Registration date : 10-06-08

Terug naar boven Go down

Bericht  Ini op do jul 07, 2011 6:16 pm

Dag allemaal,

Ik ga maar reageren in het cafť. Dat is wel zo netjes, en ik heb heel wat op mijn lever.

Tot ginds als jullie soms zin hebben.

Groetjes,
Ini

Ini
Admin

Terug naar boven Go down

Re,Alternatieve middelen

Bericht  Aly op wo jan 11, 2012 6:31 pm

Hallo allemaal,

Wie heeft er ooit iets gehoord over petroleum als medicijn .
Vandaag hoorde ik toevallig hier iets over.
Ik ben aan het googlen geslagen en inderdaad vond ik
hier iets over te lezen, en wel dat er al veel mensen door genezen zijn.
Ik was benieuwd of iemand van jullie hier ook wel eens iets over gehoord hebben.
groet Aly.

Aly

Terug naar boven Go down

Bericht  Ini op do jan 12, 2012 10:14 am

Hallo Aly,

Petroleum? Zo onvoorstelbaar! Ik heb er dus nog niet van gehoord, zo je begrijpt. Je maakt me wel nieuwsgierig: zal ook een gaan naspeuren.

Groetjes.
Ini
Ini
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Josephina forumbeheer op do jan 12, 2012 12:35 pm

Hoi Dames.

Ik ben idd ook nieuwsgierig wat petroleum voor de mens kan doen.Ik wacht met smart op het vervolg........... confused

Groetjes Josephina.
Josephina forumbeheer

Terug naar boven Go down

Bericht  Lilian moderator op do jan 12, 2012 2:33 pm

hallo allemaal,

Geen idee, kan me er ook weinig bij voorstellen Rolling Eyes het is een chemisch goedje wat in de industrie veel wordt gebruikt. Ik zal eens gaan googelen.

Groetjes Lilian
Lilian moderator

Vrouw Aantal berichten : 901
Leeftijd : 53
Registration date : 10-06-08

Terug naar boven Go down

Bericht  Ini op do jan 12, 2012 3:51 pm

Hallo mensen,

Ik ben nog niet grondig opzoek geweest naar petroleum Wink . Ik heb wel ontdekt dat het om een oud huismiddeltje gaat, dat eigenlijk overal tegen ingezet kan worden wat met bloed te maken heeft. Daarover vond ik het volgende forumpetroleum als laatste redmiddel. Je ziet dat het ook wel wordt gedronken. Ik moet er even niet aan denken, ik zou het wel kunnen proberen om een wondje te genezen, zoals ook wordt aanbevolen. Wellicht heb jij deze site ook al gevonden Aly?

Ik vind het wel interessant en zoek nog verder.

Groetjes,
Ini
Ini
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: