Radio item over fijn stof

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Radio item over fijn stof

Bericht  Ini op di okt 07, 2008 5:54 pm

Afgelopen zondag had Vroege Vogels een interessant onderwerp over fijn stof. Ik geloof dat we er inderdaad het beste aan doen om een echt schone woonomgeving te zoeken als het maar enigszins mogelijk is.

Luister en huiver, Klik =347373&tx_ttnews[backPid]=842&cHash=b33d754479]Fijn stof

Lukt nog niet, ben nog even bezig.
Ini

Als je je niet vrolijk voelt, dan niet verder lezen.

Ik wilde het radioprogramma dat ik hoorde, koppelen i.p.v. een lang en lastig te lezen bericht neer te zetten, maar dat lukt mij vooralsnog niet. Het 'verhaal' komt er in het kort op neer dat fijn stof als een deken in de lucht hangt boven ons hele land, daar valt bijna niet aan te ontkomen. Groen en neerslag is goed tegen fijnstof, maar niet voldoende. Helaas kun je ook niet zeggen dat de Noordzij vrij is van dit fenomeen. Geen hoopvol bericht dus voor longlijders en mensen die kandidaat daarvoor zijn. Maar ook hartproblemen worden erdoor veroorzaakt evenals dat er ontstekingen in het hele lichaam kunnen ontstaan.

Tekst volgt.

Groet,
Ini
Ini
Admin

Vrouw Aantal berichten : 2074
Leeftijd : 73
Registration date : 09-04-08

http://picasaweb.google.com/vinedor

Terug naar boven Go down

RE: fijnstof

Bericht  Gast op di okt 07, 2008 7:00 pm

Hoi Ini,

Werkte op een NAM lokatie die gerenoveerd werd, dat is een bouwput met veeeel fijnstof.
Je moest de gang en kantines vegen, dat gaf veel stof, heb het geprobeerd met een mondkapje, maar kreeg het dan weer benauwd door die astma.
De kantoren mochten niet meer geveegd vanwege fijnstof, die moest je dan zuigen.
Ik mag dit werk echt niet meer doen denk ik.
Hoop dat de arboarts er ook zo over denkt.

Groetjes Ineke

Gast
Gast

Terug naar boven Go down

Fijn stof

Bericht  Gast op di okt 07, 2008 7:10 pm

Hoi Ineke,

Ik hoop dat je zonder al te veel moeilijkheden van dit werk af kunt komen. Het is lijkt me heel erg slecht voor iedereen, maar het meest voor jou vanwege je longziekte. Ik lees graag hoe dit verder gaat met jou.

Lieve groet,
Ini

Gast
Gast

Terug naar boven Go down

Re: Radio item over fijn stof

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: